DONEREN

U kunt dierenvoer en/of dierbenodigdheden doneren via een van de afgiftepunten (klik HIER voor het actuele overzicht) of kiezen voor een financiële donatie. Dankzij uw donatie kunnen wij huisdieren blijven helpen.

EENMALIGE FINANCIËLE DONATIE

U kunt uw donatie overmaken naar Stichting Dierenvoedselbank Hart voor Huisdieren Limburg, rekeningnummer NL25RABO0366077120, onder vermelding van "donatie". U kunt ook een Tikkie/Betaalverzoek aanvragen via het 06-nummer of een donatie geven via iDeal/Creditkaart/PayPal in onze Digitale Collectebus bij Stichting Dierenlot. Klik hier als u via iDeal/Creditkaart/PayPal wilt doneren. Wilt u een groot bedrag schenken? Neem dan, tijdens kantooruren (ma-vr 10-17 uur), eerst telefonisch contact met ons op via 06-17117372.

VASTE (MAANDELIJKSE OF JAARLIJKSE) FINANCIËLE DONATIE

U kunt ook maandelijks of 1x per jaar een vast bedrag schenken. Vul dan onderstaand formulier in. U ontvangt een e-mail met bevestiging van uw toezegging en betaalgegevens. Ook ontvangt u 1x per jaar een kleine attentie als dank voor uw steun. Wij beschikken over een ANBI status en is uw donatie onder bepaalde voorwaarden aftrekbaar van uw loon- of vennootschapsbelasting. Meer info via deze link van de Belastingdienst (Periodieke giften en gewone giften - wat is precies het verschil? (belastingdienst.nl) of neem contact met ons op.

!! WIJ DANKEN U BIJ VOORBAAT VOOR UW SCHENKING !!