STEUNEN

Wij zijn geheel afhankelijk van de giften van bedrijven en particulieren want wij ontvangen geen enkele vorm van subsidies. Dankzij hun kunnen wij mensen én huisdieren blijven helpen, welke door omstandigheden helaas financieel niet de mogelijkheid hebben om, naast de kosten voor hun levensonderhoud, hun huisdieren tijdelijk te kunnen onderhouden.

Ook uw hulp kunnen wij daarbij gebruiken. U kunt een donatie (financieel, dierenvoer en/of dierbenodigdheden) aan ons geven waarna wij zorgen voor een gelijke verdeling onder alle klanten en uitgiftepunten.

Wilt u ons steunen door een van onze eigen promotieartikelen te kopen? De netto opbrengst wordt geheel besteed voor het kunnen blijven uitdelen van de dierenvoedselpakketten. Geinteresseerd in hetgeen wij verkopen? U kunt ons met uw aankoop al steunen vanaf € 1. Klik HIER voor een overzicht.

DONATIES

Wilt u dierenvoer of dierbenodigdheden doneren? Neem dan contact met ons op via 06-47232318 (ma-vr 10-17 uur), stuur een bericht via de contactpagina van deze website of rechtstreeks naar donaties@hvhlimburg.nl. Daarnaast hebben wij een groeiend aantal afgiftepunten voor donaties. Een actueel overzicht van deze afgiftepunten vindt u HIER.

Wilt u een financiële donatie geven? Klik dan HIER.

Wij hebben ook een eigen veiling op Facebook waarbij wij, speciaal hiervoor gedoneerde, artikelen tegen opbod verkopen. De opbrengst is dan 100% voor de stichting. Wilt u een kijkje nemen op deze pagina? Klik dan HIER.

PARTNER / VRIEND VAN DE DIERENVOEDSELBANK LIMBURG

Wij bieden donateurs en sponsors ook een speciaal Partner/Vriend programma aan indien besluiten ons structureel te steunen. Dit lidmaatschap is beschikbaar voor bedrijven en particulieren met ook tal van voordelen voor u. Wilt u ook Partner (of Vriend) van onze stichting worden? Neem dan contact op via relaties@hvhlimburg.nl of bel, tijdens kantooruren (ma-vr 10-17u), naar 06-17117372.

Wilt u weten wie onze Partners en Vrienden zijn? Klik dan HIER.

VRIJWILLIGER WORDEN

Wij zoeken ook regelmatig nieuwe vrijwilligers om onze teams te versterken. Wij blijven namelijk groeien en daardoor neemt ook het aantal uitgiftepunten toe. Voor deze uitgiftepunten, het logistieke gedeelte en het contactcentrum staan regelmatig vacatures op onze website. Interesse in een vrijwilligersfunctie? Klik dan HIER.

KOPEN VIA UW FAVORIETE WEBSHOP

Wist u dat u ons ook steunt door te kopen via Doelshoppen of Sponsorkliks? Een gedeelte van uw aankoopbedrag wordt dan naar ons overgemaakt. Aangesloten zijn o.a. de webshops van Ali Express, Blokker, Bol.com, Bon Prix, Centerparcs, Ditzo, EBrookers, Euroflorist, Greetz, Hans Anders, Hema, Huisdierplein, Intertoys, MediaMarkt, Nuon, Online Dierenspeciaalzaak.com, Thuisbezorgd.nl, Zooplus en nog veel meer.
Hoe werkt dit? U klikt op het plaatje hieronder van Doelshoppen of Sponsorkliks, vervolgens wordt u verder geleidt naar hun website en onze stichting is meteen gekoppeld als het goede doel. Vervolgens kiest u de webshop van uw keuze en de rest gaat vanzelf... Alvast bedankt !!

VRIJWILLIGER WORDEN

Wilt u meehelpen door vrijwilliger te worden of een eigen uitgiftepunt starten? Ook dan kunnen wij uw hulp gebruiken. Wij zoeken vrijwilligers om te helpen bij o.a. het verzamelen van voer en artikelen, de uitgiftes, het bezoeken van en aanwezig zijn met onze stand op braderieën, markten en o.a. uitdelen van flyers/folders & verkoop promotiemateriaal. Vul uw gegevens op het contactformulier in en wij sturen u alle informatie.

Wilt u meer informatie? Of heeft u nog vragen over hetgeen op deze pagina staat? Stuur dan een bericht via het contactformulier (klik HIER).